joi, 6 octombrie 2011

[;x]

Ce poate fi mai frumos decat o prietenie adevarata?Va spun eu ..nu multe lucruri,de fapt cred ca nimic,nimic inafara de familie.Ei bine,prietenia pe care o am eu cu aceasta persoana a inceput la gradinita , a continuat ,s`a intarit si acum FACE PARTE DIN FAMILIE.Membri acestei prietenii sunt: eu ...si ....Alexa ;x .My best friend forever,[si grazti]...Daca ar fi sa numar momentele fericite alaturi de Alexa ar fi un numar infinit,dar ar fi sa numar momentele "urate" ar fi .....0.Ne`am certat o singura data...din cauza unei PROSTII! pentru ca mai tarziu am regretat,asa ca ne`am impacat.Ei bine asta a trecut , si cum am spus , nu pot spune decat ca EA e cea mai buna prietena a mea.Nu stiu ce m`as face fara tine,vei avea mereu un loc special in inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu