duminică, 25 decembrie 2011

Merry Xmas

Dupa mine....Craciunu` e cea mai frumoasa sarbatoare din tot anul.Familia se reuneste in jurul bradului si asteapta colindatori.UN fel de minune mi sa intamplat mie......am fost la biserica ....si eu nu am mai fost la biserica....de paste.Asa ca eu am considerat`o minune.Am si eu o dorinta ...si sper sa sa indeplineasca.Nu e o dorinta prea mare....nu costa nimic....dar e una plina de dragoste [;x]....si eu sunt o mare visatoare,deci e ciudat sa`mi doresc asa de putin.De obicei de Craciun ii scriam o lista mare Mosului.....si mereu imi aducea ce`mi doream ....acum imi doresc unu lucru simplu...dar frumos.CE ..?....ei bine nu spun ....Xd.....

P.S. Imi cer mii de scuze ca nu am putut posta....nici macar la Miercurea fara cuvinte....dar parinti au schimbat parola la pc...si eu nu o stiu si nu prea pot posta...Dar promit ca o sa ma revansez eu cumva.


Si inca ceva.

CRaciun Fericit

          MErry Xmas
              
Frohe Weihnachten
All I want for Christmas is you!!!

Un comentariu:

  1. Fie ca noul an să-ți aducă mai multe zâmbete decât împotriviri, mai multe reușite decât înfrângeri și mai multe împliniri decât te-ai gândit vreodată. LA MULȚI ANI!

    RăspundețiȘtergere