miercuri, 31 august 2011

Probleme...

M`am hotarat sa scriu articolul aceste pe baza unei "boacane" de`a mea...Este despre asa numitele probleme(mai multe cu parinti,desii in majoritatea cazurilor e vina noastra).Chiar daca noi nu ne dam ink seama,parinti,bunici,fratii/surorile mai mari ...sau orike alta ruda...nu ne este dusman,ei ne vor doar binele.Sa va spun ce m`i s`a intamplat mie:
Am avut o perioada in care vorbeam la telefon,foarte mult, pot spune,problema nu era ca vorbeam mult,ci ca vorbeam dupa telefonul fix,si ca toanta ce eram vorbeam pe mobil...Tot ziceam ca nu costa mult,ca nu vorbesc mult,dar cand a venit factura...am ramas tablou."Ce sa fac..Cui sa`i spun?"..doar astea erau cuvintele mele.
A trecut o zi,si eu tot nu le`am zis parintilor,ziua urmatoare a venit bunica mea p la mine,si eu ei ii spun TOT.Asa ca i`am spus ,si ea normal ca m`a sfatuit sa l`e spun parintilor.M`a intrebat cu`i  sa`i spun mai inainte:mamei sau tatei....eu am spus din prima tatei,pentru ca el ma intelege ceva mai bine cand vine vorba de prostii.
S`a dus bunikamea la tata si i`a aratat factura,si tata nu a zis nimic,dar normal ca a facut o fata mai "posomorata"pentru ca era o suma destul de mare.M`am tot rugat de el sa o plateasca si sa nu`i spuna mamei,dar el a zis ca poate,nu stie sigur,mai vedem.Acum nici eu nu stiu ce se v`a intampla,pentru ca nu pot sa vad in viitor.Dar va dau un sfat:daca aveti o problema pe care stiti ca nu o puteti rezolva singuri,apelati la familie,pentru ca este singura care chiar va vrea binele si care va ofera ajutor neconditionat.






LOVe Your FaMIlY !!!

Un comentariu: