miercuri, 31 august 2011

Iupii

Ora: 18:30
Data: 19 august 2011

Iei plec la mare.Deabia astept sa intru in apa.Nu`i destul ca scrisu meu e naspa,ma mai misca si masina.ii ce tare,sunt doctor.(toata lumea stie doctorii au scrisu cam naspa.) =]] ;]] 
Sunt sigura ca pe drum o sa vad multe lucruri misto(asa cum a m vazaut si data trecuta).Aoleo...nu mai ajungem odata ca mie somn e deja 00:00 ....dar lasa ca rezist eu ...HEI! uite dunarea..mama ce misto e..pakat ca nu vad decat 1 m patrat pentru ca e BEZNA,nu ..doar ce vrei sa fie soarele sus pe cer la miezu` noptii?...nea....ar fi nasol =p`.
Mdea...a trecut o ora deci e 01:00 (frate de la un timp ma uit la ceas doar atunci cand e fix...ce chestie,bunicamea zice ca inseamna ca ma iubeste cineva ...=]] da as vrea eo..stiu si cine:KIRO ;]] ce aiureli).
A stai ca m`am pierdut,uite ce tare chestii dinalea eoliene,cum le zike ????..:-??...am uitat..park centrale dar na...:-?..:-??...nush aqm .Ma rog...doamne ce mari sunt,MAMA CE MULTE SUNT !!!!!!WOW.oh my god,ziki ca`i un oras aiki,sunt peste 500,asta`i clar(in capatul los e o lumina rosie si ganditi`va cate lumini sunt akolo.)Ce tare...
Ora: 09:00
Data: 20 august 2011
Aqm m`am trezit,tre` sa mergem la plaja.Va spun cum a fost apa ;).
Dupa cateva ore...:
III....uuu.....mama.....a batutt vantu rau (*~*)....Dar apa a fost super.
Mdea...aqm mergem sa mancam....i`a stai sa intru si eu putin p facebook si mess...mda...nimik nou...
Ora: 20:05
Data: 20 august 2011
Doamna Adela:Cine vine cu mine la plaja?
Mama:Acum ?
Eu:DA!EU ..eu vin eu ..
Mama:pei...n`o fi rece apa?
Eu:nu ramane de cat sa convingem asa ca....HAI!
Doamna ADela:Deci veniti sau nu?
Eu: Venim
Asa am plecat la plaja ..nu era nimeni in apa,dar..NU mai batea vantu asa ca ....ZBUFF IN APA!
Mama nu`i deloc rece,e chiar asa de mijto.
Doamna Adela:Gaby stii sa inoti?
Eu:nu:((
Doamna Adela:Vrei sa te invat?]
Eu :DAAAAAAAA
Doamna Adela:bine,uite dai asa din pikioare si asa din maini...blah blah blah..
Eu:Mama! hei uite am invatat sa inot.
Mama:Bravooo
Eu:mersi:D...
Asa deki cum am spus asa am invatat eu sa inot...cam aiurea...dar in sfarsit am invatat.
Cand am iesit din apa,pe plaja se pregatea sa cante o trupa,eulogic k am inceput ssa sar in sus si s`o rog pe mama ka dupa ce mancam sa venim iar sa`i vedem .Si asa s`a si intamplat,am mankat si dupa am venit toti pe plaja sa`i ascultam ...e o formatie rock,deci eram cam singura entuziasmata de acolo,dar aqm ce vrei..asta`i moda.si preferintele mele:d..
Ok...deci trupa asta e bestiala.Mia plakut la nebunie,mai ales basistul xD(Razvan xD,mama ce frumos e ..:X) mdea...si am stat pan` la 00:00 bine...asta cu parinti...k i`o am mai stat putin..(mai mult).xD ...;x..m`a duk eu aksa..(ora  nu conteaza). ....si ma culck.....:x....
Dimineatza ma trezesck..blah blah blah si plekam spre kasa..
          
Mda logick ca eu eram singura in apa(si cu doamna ADela)
                        The End! 

2 comentarii:

  1. P.S. (toate chestiile pe kre le`am scris sunt din jurnalul meu :D )

    RăspundețiȘtergere
  2. mm ..vreau si eu....ce tare..doar u in apa...bine p langa doamna adela...si aprp....mijto postarea ;)

    RăspundețiȘtergere