joi, 1 septembrie 2011

Happy Birthday!

Nu`mi vine sa cred....e deja 1 septembire,cand o fi trecut timpu asa de repede nush...parca ieri avea doar 15 de ani,astazi se mai adauga un an in plus la varsta lui.Ce`as face eu la varsta lui,cred ca exact ce face el acum:canta.Vorbim de Bill Kaulitz,astazi implineste 22 de ani(la fel si fratele lui geaman Tom,care este mai mare decat el doar cu 10 minute).Sincer eu chiar nu stiu cand a trecut timpu`.Acum are alt still ,alta voce,dar acelasi Bill pe care il cunosc.Imi pare bine ca nu s`a schimbat si psihic,ci doar fizic,nu mi` l`as fi inchipuit niciodata pe bill cu barba....ia`ta ca acum are asa ceva....ce vrei....acum pot spune ca e barbat in toata firea.Poate  nu chiar toata firea,pentru ca..inauntru`l lui ...tot un copil este...un copil mai mare.;).
Chiar as vrea sa`l vad pe Bill la 30 si ceva de ani,nu mi`l inchipui casatorit si cu copii(as fi foarte geloasa)dar pana la urma,are si el viata lui...si trebuie sa`si urmeze cursul ....la fel ca un rau.Stiti ceva pana la urma:trecutul e trecut,prezentul e prezent,viitorul conteaza acum .


La multi ani!
                                                                              
    Happy Birthday!


               Alles gute zum Geburstag!


                                 Bill and Tom ;x <3 

4 comentarii: