duminică, 25 septembrie 2011

De ce eu?

De ce eu?....de ce tocmai eu?...Nu mai vreau sa traiesc.Imi vine sa ma omor....De ce trebuie ca eu sa am parinti cu preferinte total opuse fatade preferintele mele.Am observat o chestie...orice ii place mamei ....eu urasc...Stia ca punctul meu sensibil e parul.....si ...m`a cam lovit "sub centura".Chiar nu stiuce sa scriu in momentul de fata.....de fapt...Imi pare rau...gratzi ....ne vedem la anul...cand paru` meu o sa fie lung din nou......[sau ...poate nu ne mai vedem nikiodata]...ADIO!!..;x ;(

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. stii ce mult as vrea eu sa ma tund scurt? pe bune, as da orice sa fiu cu 5 kg mai slaba ca sa arat asa, mai androgina si suuuuper stylish8-> nu fi toanta, e misto

    RăspundețiȘtergere
  3. ..mdea...a inceput sa`mi plaka[putin] ptr k ii fac tepi..

    RăspundețiȘtergere