duminică, 4 septembrie 2011

Tot leapsa.xXx

Chestia asta cu leapsa mi`a intrat la suflet,si parca as scrie toata ziua.Am vazut undeva o leapsa draguta,si am zis s`o fac si eu ;).Asa ca...hai la treaba.
1)Revista preferata:
Nush,am mai multe.
2)Culoarea preferata:
Clar NEGRU.Desii nu e culoare o ador.Dar na ...acum daca scrie "culoarea"..hmm ..ce mi`ar placea.Aa..Gata stiu:albastru.
3)Serialul preferat:
Nu am unul preferat.
4)Emisiunea preferata:
Hmm...sunt ceteva,dar e secret xD
5)Cartea preferata:
Imi plac cartile de R.L. Stine
6)Cantecul preferat:
Hmm .....Cinema Bizarre-My obsession
7)Filmul preferat:
UU...greu de ales.Pei mia placut Cat Women Singur Acasa si Twilight cel mai mult.
8)Blog preferat.
Nu am unul
9)Cantaretul preferat:
Michael Jackson
10)Tara preferata:
Germania.
Misto asta.A fost buna.Luati`o si voi.
      Succes;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu