duminică, 18 septembrie 2011

Scoala...

Ei bine ..a trecut prima saptamana de scoala....si....mi`a placut.a fost una destul de buna.Numai ca am o  gramada de profi` noi,si cea mai buna prietena a mea ..e la liceu.Tare dor imi e de ea ;x Alexa ;x dar ..nu e singura mea prietena....nu`i asa Gratiela ? ;x  Am si colegi noi..pe care nu`i vroiam in clasa....dar au venit ..si din 4 colegi noi ....de 3 imi pare bine ca au venit...adica ..ma intelegi bine ei..de fapt ..ele.;) Sper ca anu` asta sa fie ceva mai bun ca anul trecut(in legatura cu dragostea -]]) ...Ok....ci sinca ceva..imi cer mii de scuze ca nu am mai scris de cava vreme,dar ..mama mea mi`a pus parola la calculator..si nu mai pot intra decat atunki cand mi`l deschide ea..:((...
:x Noapte buna :X 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu